Faste læsere

lørdag den 14. januar 2012

Opbevaring af mine stempelpuder til Distress Ink

Jeg har længe gået og tænkt over hvordan jeg bedst muligt kunne opbevare mine stempelpuder til mine blending tools og den anden dag faldt jeg over en blog hvor der var en der havde lavet et album til at have sine i. Jeg liftede ideen og her er mit resultat.


Forsiden og bagsiden har jeg lavet af chipboard som jeg har beklædt med noget, syntes jeg selv, fedt papir og på indersiden har jeg beklædt med et stykke karton i samme farve som siderne.




Siderne har jeg lamineret, så har jeg limet velcro stykker på til at holde min stempelpuder og under hver pude har jeg sat et lille farvekort med navnet på ink'en.

Albummet er lavet i A5 størrelse og jeg har samlet det med min Zutter, en rigtig smart opfindelse syntes jeg :)


1 kommentar: