Faste læsere

tirsdag den 3. januar 2012

Mini albums

Jeg har lavet disse 2 mini albums til mine forældre og svigerforældre i julegaver.







Jeg har lavet forskellige sider i albummene, nogle er samme form som forsiden og andre er Multi-pocket page en ide jeg har fundet på youtube :) Jeg er vild med alle de lommer som jeg kunne fylde med tags med små overraskelser på. Jeg glædede mig total meget til juleaften skulle komme og jeg skulle give gaverne, jeg var super spændt på deres reaktion og på om de ville kunne lide dem og alle mine forventninger til at give blev opfyldt. Det var en rigtig fed oplevelse at give gaver som blev modtaget med så store følelser som de her gjorde.

Selve projekterne var rigtig spændende og jeg syntes selv at jeg fik en masse fede ideer efterhånden som arbejder skred frem og det er bestemt ikke sidste gang jeg har lavet mini albums :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar