Faste læsere

søndag den 3. februar 2013

Udfordringerne....

...... blev afsløret :)

På scrap'n'dream i går fik Marianne og jeg så endelig afsløret vores resultater af min udfordring og jeg må sige at det var 2 super flotte albums der var kommet til scrapverdenen. Som lovet tidligere vil jeg nu vise en masse billeder af mit album :)

Forsiden:

 
 
Side 1:
 

 
 
Side 2:
 

 
 
Side 3:
 
 
Side 4:
 
 
Flappen med blomsten kan bladres op og har på bagsiden nedenfor viste swirl-label
 
Side 5:
 
 
De små tag kan flyttes eller bruges til lidt journaling 

 
Hjertet er en lomme og billetterne er løse.
 
 
side 6:
 
side 7: 
 
Tag'ne er Marianne design.
 
Side 8:
 
Side 9:
 
Side 10: 
 
Side 11: 
 
Side 12:
 
Side 13:
 
Side 14:
 
 
Det var så hvad jeg havde fået syslet sammen og jeg er selv rigtig godt tilfreds med mit album og om lidt kommer de første billeder i, nemlig billeder fra scrap'n'dream i går :)
 
Jeg håber I der har kigget forbi har kunnet lide hvad I har set og måske er der nogen som har ladet sig inspirerer, i så fald vil jeg blive rigtig glad hvis I vil skrive en kommentar :)  Rigtig god søndag til jer alle.

9 kommentarer:

  1. Hold da op et lækkert album! Wauw hvor er det flot. Jeg er da specielt vild med de tags du har lavet med kvindesilouetter - de er tosset flotte *G*.
    Smukt arbejde helt igennem!

    SvarSlet
  2. Super flot og gennemført album. Sikke en masse lækre dies, du har.
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Yndigt album med lækre farver og mange flotte detaljer. Kan godt forstå du er glad for det. Smukt arbejde.

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  4. Super flot og meget gennemført album ;O)

    SvarSlet
  5. et så lækkert, super flot og gennemført album. og endnu engang tak for udfordringen... jeg må i tænkeboks til den næste. hihi
    tak for en dejlig lørdag, glæder mig til næste gang vi ses" måske til en blok dag"

    scrap møs og knus
    marianne, din for altid bedste scrap veninde

    SvarSlet
  6. Skønt album du har lavet : )
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  7. Fantastisk smukt og gennemført album du har lavet.
    Fyldt med fine detaljer. Dejlig inspiration til det album jeg lige er ved at forberede.

    SvarSlet
  8. Whauu et lækkert album du har lavet!! Det må jeg vist lige pinne og gemme som inspiration. Det kan jeg bruge til det kommende album, jeg skal igang med at lave....

    SvarSlet
  9. Wow sikke et flot album. Du laver super flotte ting, så jeg har lagt mig som følger. :-)

    SvarSlet