Faste læsere

tirsdag den 28. august 2012

Tag in a box card

Jeg har endnu en gang ladet mig inspireret af nettet, denne gang har jeg brugt en tutorial fra stampARTic. Det er de, efter min mening, fedeste tutorials de har på den side.

Jeg lavet et tag in a box toturialen kan du finde HER


Forsiden
 
 
 
Når lommen til tag'en er lukket ud.
 
 
Jeg har endnu ikke stemplet tekst i det hvide felt på tag'en, da jeg ikke helt ved hvad der skal stå ;)
 
Endnu en gang vil jeg også gerne takke alle jer der har været forbi min blog og alle jer der har lagt en kommentar til mig, tak tak tak :)
 
Rigtig god dag til jer alle.


9 kommentarer:

  1. Det er bare så supersmukt - og superflot lavet.
    Tak for linket, som jeg lige gemmer.
    Lækkert papir du har brugt - og fint pyntet.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et flot og detaljeret kort. Kh 10na

    SvarSlet
  3. bare skønt og gennemfør kort meget elegant

    SvarSlet
  4. Super godt lavet!!!
    Jeg har også kort hvor jeg ikke sætter tekst i,
    det gør det muligt at bruge til rigtig mange ting
    når man skal tit noget :)

    SvarSlet