Faste læsere

torsdag den 19. april 2012

Dåbskort

Jeg har lavet det her Donna-kort på bestilling, fra min mor, som skal bruge det til en barnedåb her i weekenden.


Nu det her kort er klaret skal jeg i gang med, at kigge lidt på alle de dejlige ting jeg købte på SAM, jeg har købt en MASSE rigtig lækkert papir, nogle MS punckes, TH edge die, stempler og en hel masse andre ting. Jeg har ikke fået taget nogle billeder af mine indkøb denne gang, men jeg husker det i fremtiden ;)

Tak for jeres kommentar på min sidste indlæg, jeg nyder meget at læse dem :) Håber I alle får en rigtig god dag.

9 kommentarer:

  1. De Donnakort er rigtig fine, og dit er ingen undtagelse.
    Skønt at "gense" sine indkøb i fred og ro, så kan man jo igen glædes over alle de skønne ting, man har købt, ikke?

    SvarSlet
  2. Et totalsødt dåbskort....

    SvarSlet
  3. Rigtig sød sutteflaske :)

    SvarSlet
  4. Sødt dåbskort. Jeg er også vild med Donnakort

    SvarSlet
  5. Sød sutflaske - Donnakort kan altså være ret så søde - og det synes jeg også dit er.

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare sødt det kort. Smukke babynuancer.

    SvarSlet