Faste læsere

fredag den 25. november 2011

Hemmeligheder

Det er ikke så meget jeg får lagt på min blog i øjeblikket for jeg sidder og pusler med nogle december hemmeligheder og min kære familie kigger jo forbi :)
Jeg glæder mig rigtig meget til at få lagt det jeg er i gang med ind på min blog, men det må jo vente lidt endnu.

Jeg regner også med at jeg skal til at lave nogle flere kort, for når jeg endelig får lavet lidt så bliver de lynhurtigt solgt, hvilket jo er dejligt, men bare jeg kunne nå at lave lidt som jeg kunne have liggende og vise frem til folk som er intereseret ;)

Jeg har meldt mig til "Projekt 52" på scrapsisters.dk og jeg glæder mig helt vildt til det bliver skudt i gang her i det nye år og til at se de spændene ting og udfordringer der er i vente :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar